Reguły i warunki – Slottica Kasyno

  1. Wprowadzenie

1.1. Gracz, który odwiedza i / lub korzysta z dowolnej sekcji klubu gier Slottica Kasyno (zwanej dalej „Stroną”), otwierając konto na Stronie, akceptuje Warunki, Politykę Prywatności, zasady wszystkich gier, wszelkie warunki promocji, premie i oferty specjalne, które czasami pojawiają się w Witrynie. Wszystkie powyższe warunki, zwane dalej „Warunkami”. Przed zaakceptowaniem Warunków, przeczytaj je uważnie. Jeśli nie zgadzasz się z Warunkami i nie chcesz ich przestrzegać, nie otwieraj konta i / lub nie kontynuuj korzystania z Witryny. Jeśli nadal korzystasz z Witryny, oznacza to, że automatycznie akceptujesz wszystkie Warunki. Warunki wchodzą w życie 1 stycznia 2017 r.

Ogólne warunki

  1. Strony

2.1. Slottica.com provides eGaming services.

  1. Zmiana warunków

3.1. Firma ma prawo w każdej chwili edytować, zmieniać, aktualizować wszelkie Warunki z różnych powodów, w tym prawnych (zgodnie z nowymi przepisami lub regulacjami), handlowych i związanych z poprawą obsługi klienta, bez uprzedniego powiadomienia graczy. Wszystkie nowe Warunkiб oraz czas ich wejścia w życie, są dostępne na Stronie. Powiadomienie o wszystkich zmianach, uzupełnieniach i zmianach odbywa się poprzez zamieszczenie zaktualizowanych warunków na stronie. Gracz zobowiązuje się do zapoznania się z aktualnymi warunkami i regularnie monitoruje ich aktualizacje.

3.2. Jeśli nie zgadzasz się ze zmianami, możesz odmówić z korzystania  Witryny i / lub zamknąć swoje konto. Korzystanie z zasobów Witryny po wejściu w życie zmian, będzie automatycznie traktowane jako zgoda i akceptacja zmienionych Warunków, niezależnie od tego, czy użytkownik został powiadomiony o wszystkich aktualizacjach, czy też przeczytał nowe Warunki Witryny.

  1. Wymagania prawne

4.1. Osoby, które nie ukończyły 18 lat, nie mogą rejestrować się na Stronie i korzystać z jej usług. W związku z tym Spółka zastrzega sobie prawo do zażądania kopii dokumentów potwierdzających fakt że jesteś pełnoletni. Korzystanie z usług Serwisu przez osoby poniżej 18 lat jest uważane za naruszenie Warunków. Daje to Spółce prawo do zawieszenia konta i odmowy korzystania z usługi, jeśli nie przedstawiłeś dowodu pełnoletniości.

4.2. W niektórych państwach, rozrywka związana z hazardem , jest prawnie zabroniona. Rozumiesz i akceptujesz fakt, że Firma nie może udzielić Ci porady prawnej, ani gwarancji dotyczącej legalności korzystania z usług Witryny. Korzystasz z usług Witryny wybranej i samodzielnie podejmujesz decyzję i jesteś odpowiedzialny za to, czy korzystanie z Usług Witryny jest zgodne z obowiązującym prawem w Twoim kraju.

4.3. Firma nie świadczy usług, które w jakikolwiek sposób są sprzeczne z obowiązującym ustawodawstwem Państwa jurysdykcji. Korzystając z usług Witryny, potwierdzasz, gwarantujesz i zgadzasz się, że są one zgodne, ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, regulacjami i zasadami. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nielegalne lub nieautoryzowane korzystanie z usług Witryny.

4.4. Firma nie zezwala na tworzenie konta i wpłacanie pieniędzy obywatelom z następujących krajów: Stany Zjednoczone, Francja, Holandia i Włochy. Lista ta może być aktualizowana przez Firmę bez wcześniejszego powiadomienia. Zgadzasz się, że nie utworzysz konta w wyżej wymienionych jurysdykcjach. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni zablokować Twoje konto. Spółka decyduje o wycofaniu z zablokowanych rachunków zgodnie z jednostronnymi postanowieniami.

4.5. Lista bezwzględnych ograniczeń dla Netent Games: Stany Zjednoczone Ameryki, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja i Włochy.

4.6. Terytoria na czarnej liście

Treści NetEnt nie będą obsługiwane na następujących terytoriach: Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Australia, Bahamas, Botswana, Cambodia, Ecuador, Ethiopia, Ghana, Guyana, Hong Kong, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Laos, Myanmar, Namibia, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Sudan, Syria, Taiwan, Trinidad and Tobago, Tunisia, Uganda, Yemen, Zimbabwe.

4.7. Terytoria regulowane (dopuszcza się oferowanie tylko wtedy, gdy otrzyma licencję od lokalnego regulatora, która została zauważona i zatwierdzona przez NetEnt): Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Estonia, France, Italy, Latvia, Lithuania, Mexico, Portugal, Romania, Serbia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, United States of America.

4.8. Markowe terytoria gry

Jumanji, emojiplanet, Guns & Roses, Jimi Hendrix, Motörhead i Conan nie mogą być oferowane na następujących terytoriach: Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Australia, Bahamas, Botswana, Cambodia,China, Ecuador, Ethiopia, Ghana, Guyana, Hong Kong, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Laos, Myanmar, Namibia, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Sudan, Syria, Taiwan, Trinidad and Tobago, Tunisia, Uganda, Yemen, Zimbabwe. Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Estonia, France, Italy, Latvia, Lithuania Mexico, Portugal, Romania, Serbia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, United States of America

4.8.1 Oprócz jurysdykcji określonych w pkt 4.8, Planet of the Apes Video Slot nie może być oferowany na następujących terytoriach: Azerbaijan, China, India, Malaysia, Qatar, Russia, Thailand, Turkey, Ukraine.

4.8.2 Oprócz jurysdykcji określonych w pkt 4.8, Slot wideo Narcos nie może być oferowany na następujących terytoriach: China, Indonesia, South Korea.

4.9. Vikings Video Slot nie może być oferowany w następujących jurysdykcjach: Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Australia, Azerbaijan, Cambodia, Canada, China, Ecuador, France, Guyana, Hong Kong, India, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Laos, Malaysia, Myanmar, Namibia, North Korea, Pakistan, Papua New Guinea, Philippines, Qatar, Russia, Singapore, South Korea, Sudan, Syria, Taiwan, Thailand, Tunisia, Turkey, Ukraine, United States of America, Uganda.

4.10. Uniwersalne potwory (Frankenstein, Oblubienica Frankensteina, Dracula, Mumia, Wilk, Stworzenie z Czarnej Laguny i Niewidzialny Człowiek) mogą być rozgrywane tylko w następujących krajach: Andorra, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Brazil, Georgia, Iceland, Liechtenstein, Moldova, Monaco, Montenegro, Norway, San Marino, Serbia, Switzerland, Ukraine, Croatia, Macedonia, Turkey, Austria, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Peru, Poland, Slovakia, Slovenia, and Sweden.

4.11. Nie ponosisz odpowiedzialności za opłaty i podatki związane z wygranymi uzyskanymi w wyniku korzystania z naszej strony. W przypadku, gdy zyski z hazardu obciążają podatki zgodnie z prawem obowiązującym w twoim kraju, hazardzista jest odpowiedzialny za zgłaszanie wygranych i / lub strat władzom.

4.12. Ze względu na stale rozwijające się przepisy dotyczące zapobiegania działalności przestępczej, prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, Witryna ściśle wdraża wytyczne i procedury przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML).

Due Diligence (DD). Klienci naszej firmy są monitorowani i rejestrowani przez proces DD.

Anonimowe konta.

Zabronione jest posiadanie anonimowego konta lub które nie zawiera danych. Każde konto anonimowe (lub takie, na którym można podać „pseudonim”) zgodnie z warunkami użytkowania, musi zostać jak najszybciej zweryfikowane.

  1. Warunki otwarcia rachunku

5.1. Aby korzystać z usług Witryny, musisz otworzyć konto („Twoje konto”). Aby to zrobić, wpisz swój adres e-mail, imię i nazwisko, datę urodzenia i numer telefonu. Wymyśl także hasło, które będzie używane do logowania się do systemu w przyszłości.

5.2. Podczas rejestracji w Witrynie Twoje imię i nazwisko musi odpowiadać faktycznemu, ponieważ Firma ma prawo zażądać dokumentów potwierdzających Twoją tożsamość. Jeśli odmawiasz przesłania dokumentu, mamy prawo do zawieszenia działania Twojego konta do momentu dostarczenia wymaganych dokumentów lub do zamknięcia konta, jeśli nie zostanie ono dostarczone.

5.3. Po zarejestrowaniu się na stronie potwierdzasz, że podałeś dokładne i wiarygodne dane osobowe, a jeśli jeśli zostaną zmienione, zgadzasz się wprowadzić odpowiednie zmiany w swoim profilu. Nieprzestrzeganie tej uwagi może skutkować niespełnieniem wniosków, nałożeniem ograniczeń i zamrożeniem konta.

5.4. Jeśli masz jakiekolwiek pytania podczas rejestracji, napisz do pomocy online, lub bezpośrednio na e-mail: [email protected].

5.5. Możesz zarejestrować tylko jedno konto w Witrynie dla jednego komputera, adresu IP, telefonu. Pozostałe konta otwarte przez jednego użytkownika będą uważane za „Zduplikowane konto”. Mogą zostać zamknięte w dowolnym momencie, konto zostanie zamrożone z powodu rażącego naruszenia zasad danej instytucji. Jeśli chcesz otworzyć zduplikowane konto z powodu utraty dostępu do pierwszego konta, musisz poinformować firmę o tym zamiarze i uzyskać pozwolenie na otwarcie go z Administracji firmy. W innych przypadkach Spółka ma prawo do zamknięcia Duplikatów Kont, a także:

5.5.1. Unieważnić wszystkie transakcje, które zostały wykonane z Duplikatu Konta;

5.5.2. Wszystkie zwroty, wygrane i bonusy, które zostały odebrane lub zebrane przez Ciebie podczas korzystania z Powielonego Konta zostaną utracone. Możemy również ubiegać się o fundusze, a będziesz zobowiązany do zwrotu takich środków, wycofanych przez Ciebie z Duplikatu Konta;

5.5.3. Gra z aktywną premią na tych automatach jest zabroniona: Street Fighter II: The World Warrior Slot (NetEnt), Rise of Olympus (Playn’Go), Moon Princess (Playn’Go), Santa’s Village (Habanero), London Hunter (Habanero), Super Fast Hot Hot (iSoftBet), Sugar Pop (BetSoft), Super Lucky Reels (iSoftBet), Sugar Pop (BetSoft), Gemix (Playn’Go), Relic Hunters and the Book of Faith (Wazdan), Tiger Heart (Gameart), 15 Golden Eggs (Booongo), Pirates’ Plenty (Red Tiger), Big Bad Wolf (Quickspin), Goldilocks (Quickspin), DemiGods2 15 (Spinomenal), Pinocchio (BetSoft), Pinocchio (BetSoft), Asgardian Stones (NetEnt), Diamond Strike (Pragmatic Play), Buffalo Rising Megaways (Blueprint Gaming), Queen’s Day Tilt (Playn’Go), Turn Your Fortune (NetEnt), Pirate Gold (Pragmatic Play), Enchanted Woods (Microgaming), Hidden Valley HD (Quickspin), Book of Oz (Microgaming), Dwarfs Gone Wild (Quickspin),Troll Hunters (Playn’Go), Divine Dreams (Quickspin), Scarab Treasure (Amatic), Lucky New Year (Pragmatic Play), Egyptian Dreams Deluxe (Habanero), Queen of Gold (Pragmatic Play), Panther Queen (Pragmatic Play), 5 Lions Gold (Pragmatic Play), Leprechaun goes to Hell (Playn’Go), Super Fast Hot Hot Respin (iSoftBet), Jade Butterfly (Pragmatic Play), Retro Reels Extreme Heat (Flash) (Microgaming), Ultimate Super Reels (iSoftBet), Legend of the Nile (BetSoft), Legend of the Nile (BetSoft), Retro Reels Diamond Glitz (Microgaming), Hot Ink (Microgaming), Jester Trio (iSoftBet), Lucky Leprechaun (iSoftBet), Lucky Clover (iSoftBet), The Best Witch (iSoftBet), Four Seasons (BetSoft), Knockout Football (Habanero), Absolute Super Reels (iSoftBet), Beautiful Bones (Microgaming), 3 Charms Crush (iSoftBet), Journey of the Gods (Blueprint Gaming), Gifts of Ostara (Iron Dog Studio), Vampire: The Masquerade – Las Vegas (Microgaming), Dragon Dance (Microgaming), Egyptian Adventure (Spinomenal), Bikers Gang (Spinomenal), Caishen’s Gold (Pragmatic Play), Joker Poker Progressive (iSoftBet), Vikings Glory (Spinomenal), Gladiator of Rome (1×2 Gaming), Peek-a-Boo – 5 Reel (Microgaming), Castle Builder (Microgaming), Aztec Temple (Platipus), Super Multitimes Progressive HD (iSoftBet), Ra to Riches (Mobilots), Tree of Fortune (iSoftBet), Jackpot Rango (iSoftBet), Football (EvoPlay), Rolling Roger (Habanero), Wild Orient (Microgaming), Retro Reels (Flash) (Microgaming), Le Kaffee Bar (Microgaming), Mona Lisa Jewels (iSoftBet), Jackpot Poker (Playn’Go), Olympia (Fugaso), Kobushi (iSoftBet), Basic Instinct (iSoftBet), Smiley Veggies (Mobilots), Bikini Party (Microgaming), Cupids Strike (Spinomenal), Smoking Dogs (Fugaso), Bewitched (iSoftBet), Fruits of Neon (Fugaso), Magic Destiny (Fugaso), Fear The Zombies (Fugaso), Orc’s Battle (Microgaming), Dragons Lucky 8 (Wazdan), Power of Asia (Fugaso), Supernova (Microgaming), Golden Goal (Playn’Go), Cash-o-Matic (NetEnt), Paint (Iron Dog Studio), Deuce Wild Progressive (iSoftBet), The Sword and The Grail (Playn’Go), Slot Birds (Apollo), Fruit Poppers (Sagaming), Diamond Crush (Sagaming), Angels & Demons (Sagaming), Gemtastic (Red Tiger), Persian Fortune (Red Tiger), Pirates’ Plenty Battle For Gold (Red Tiger), North South Lions (Sagaming), Luxor (PariPlay), Fantasy Goddess (Sagaming), Cheung Po Tsai (Sagaming), Zombies Gone Wild (PariPlay), Viking Glory (PariPlay), Wolf Riches (PariPlay), Gems and Riches (PariPlay), Aloha Fortune (PariPlay), Spinfinity Man (BetSoft), Spinfinity Man (BetSoft), Butterfly Lovers (Wazdan), Three Star God (Sagaming), Reel Rush 2 (NetEnt), Black Mamba (Playn’Go), Sweet Success Megaways (Blueprint Gaming), 50s PinUp HD (WorldMatch), Serengeti Kings (NetEnt), Chronos Joker (Playn’Go), Greek Gods (Pragmatic Play), Diamond Mine Extra Gold All Action (Blueprint Gaming), Age of Dragons (Kalamba), Atlantis Thunder (Kalamba), Bangkok Dreams (Kalamba), Burning Diamonds (Kalamba), Desert Gem (Kalamba), Dino Odyssey (Kalamba), Fire Eagle (Kalamba), Joker 3600 (Kalamba), Joker Supreme (Kalamba), Mammoth Chase (Kalamba), Marmaids Galore (Kalamba), Monkey God (Kalamba), Ruby Hunter (Kalamba), Wild Mine (Kalamba), Mysterious (Pragmatic Play), Sunny Fruits: Hold and Win (Playson), Vikings go Berzerk (YGGDRASIL), Age of Conquest (Microgaming), Crystal Crush (Playson), More Gold Diggin (BetSoft), Retro Reels (Microgaming), Black Horse Deluxe (Wazdan), Chicago (Belatra), KD: Sushi Mania (No Limit City), Lucky Riches: Hyperspins (Microgaming), Solar Queen (Playson), Solar Temples (Playson), Thor: Hammer Time (No Limit City), Tomb of Nefertiti (No Limit City), Alchemy Book (Lucky Streak), End of the World Quest (Lucky Streak), Hawaiian Pokie (Lucky Streak), Piggy Detective (Lucky Streak), Sheriff’s Justice (Lucky Streak), Pharaohs of the nile (mobilots), Pearls of India (Playn’Go), Eye of the Kraken (Playn’Go), Tower Quest (Playn’Go), Cazino Cosmos (YGGDRASIL), Double Dragons (YGGDRASIL), Scrooge (Microgaming), Zombie Hoard (Microgaming), Magic of Sahara (Microgaming), Dead or Alive 2 Feature Buy (NetEnt), Sugar & Ice (Mobilots), Licky Luck (Mobilots), Titan Thunder: Wrath of Hades (Quickspin), Major Millions 5 Reel (Microgaming), CashSplash 3 Reel (Microgaming), Treasure Nile (Microgaming), African Legends (Microgaming), Absolootly Mad: Mega Moolah (Microgaming), Atlantean Treasures Mega Moolah (Microgaming), Book of Atem WOWPOT (Microgaming), Cash Splash 3 Reel (Microgaming), Cash Splash 5 Reel (Microgaming), Fortunium Gold Mega Moolah (Microgaming), Fruit Fiesta 5 Reel (Microgaming), Hi Lo Roller (Microgaming), Lucky Fairy (Microgaming), Major Millions 5 Reel (Microgaming), Mega Moolah (Microgaming), Mega Moolah Isis (Microgaming), Sisters of Oz WOWPOT (Microgaming), Tunzamunni (Microgaming), Wheel of Wishes (Microgaming), Dancing Wins (Reel Time Gaming), Tiger Stone (Booongo), Joker Lanterns (Kalamba) oraz gry oferowane w sekcji Na żywo

5.5.4. Nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu środków na bonusowym lub rzeczywistym saldo zduplikowanego konta i zastrzegamy sobie prawo do jednostronnego podejmowania decyzji o zwrocie wszelkich utraconych środków, które zostały użyte do obstawiania zakładów z duplikatu;

5.5.5. Nie przyjmujemy wniosków o zwrot utraconych środków i początkowych wpłat z kont Duplikatów, jeśli konto duplikowane zostało otwarte celowo, w celu otrzymania bonusów i innych ofert promocyjnych z naszego klubu gier. Również, w przypadku otwarcia Duplikatu konta wyłącznie w celu zwrócenia początkowych depozytów na Duplikacie, co jest uważane za próbę celowego nadużycia. Jeśli Firma, według własnego uznania, ustali, że Powielone Konta zostały utworzone celowo, wyłącznie w celu nadużywania treści niniejszych warunków, w takim przypadku początkowe depozyty nie zostaną zwrócone graczowi.

  1. Dowód tożsamości. Wymogi dotyczące prania pieniędzy

6.1. Korzystając ze wszystkich zasobów Witryny, gwarantujesz, potwierdzasz, podejmujesz i zgadzasz się, że:

6.1.1. W momencie rejestracji w Witrynie, twój wiek ma co najmniej 18 lat, lub osiągnąłeś pełnoletność, która zgodnie z ustawodawstwem Twojego kraju, pozwala ci grać w gry hazardowe;

6.1.2. Jesteś jedynym właścicielem środków na swoim koncie. Wszystkie informacje, które przekazałeś Firmie podczas procesu rejestracji i / lub w późniejszym czasie, w tym w ramach każdej transakcji, która wymaga pieniędzy do zdeponowania, są poprawne, aktualne, dokładne i w pełni odpowiadają nazwom na karcie kredytowej / debetowej. karcie płatniczej lub innych rachunkach bieżących, które będą wykorzystywane do deponowania, lub otrzymywania środków na twoje konto / ze swojego konta;

6.1.3. Użytkownik jest w pełni świadomy możliwości utraty pieniędzy w procesie korzystania z zasobów gry, i ponosi odpowiedzialność za wszelkie straty związane z korzystaniem z usług Witryny. Przyjmujesz do wiadomości, że korzystasz z usług swojego wyboru, decyzji i na własne ryzyko. Nie masz prawa wysuwać żadnych roszczeń wobec Spółki, w związku ze stratami;

6.1.4. Użytkownik w pełni rozumie ogólne metody, zasady i procedury świadczenia usług i gier online w Witrynie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że odpowiada za zapewnienie poprawności danych dotyczących zakładów i gier. Zgadzasz się nie podejmować działań, które mogłyby zaszkodzić reputacji firmy.

6.2. Akceptując Warunki, dajesz nam prawo do okresowego i według własnego uznania, przeprowadzania wszelkich kontroli, a także przez strony trzecie (w tym także organy regulacyjne) w celu potwierdzenia Twojej tożsamości i danych kontaktowych („Weryfikacja”).

6.3. W momencie kontroli, możliwość wypłaty środków z konta może być ograniczona.

6.4. Jeśli dostarczysz nam nieprawdziwe, niedokładne, wprowadzające w błąd i / lub niekompletne informacje, a także jeśli podane informacje nie będą zgodne z danymi podanymi w danych paszportowych, naruszysz warunki umowy. Daje nam to prawo do natychmiastowego zamknięcia konta i / lub odmowy korzystania z usług Strony, a także wszelkich innych działań według naszego uznania.

6.5. Jeśli nie będziemy w stanie potwierdzić osiągnięcia pełnoletności, Twoje konto zostanie zawieszone. Jeśli w momencie uczestnictwa w operacjach na stronie związanych z hazardem, masz mniej niż 18 lat / dorosłych, a następnie:

6.5.1. Twoje konto zostanie zamknięte;

6.5.2. Wszystkie transakcje, które zostały przeprowadzone w tym okresie, tracą ważność, a odpowiednie środki zdeponowane przez Ciebie na koncie zostaną skonfiskowane;

6.5.3. Wszelkie zakłady postawione w tym okresie zostaną anulowane;

6.5.4. Wszelkie kwoty wygranych, które otrzymałeś w czasie, gdy twój wiek był niższy niż Ważny, zostaną utracone przez Ciebie i będziesz zobowiązany do zwrócenia nam na żądanie wszystkich środków, które zostały pobrane z Twojego konta.

6.5.5. Przestrzegamy procedur “Znam swojego Klienta” w odniesieniu do wszystkich graczy, którzy dokonują depozytu na naszej stronie. Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania dodatkowych procedur i środków, by zweryfikować tożsamość gracza przed i po depozycie na twoje Konto. W skład takich działań może wchodzić (ale nie jest do tego ograniczone) przesłanie selfie z dokumentem lub formularz tożsamości. Taka weryfikacja może być zrealizowana przez internet poprzez wykorzystanie bazy danych osób trzecich, werbalnie lub przez telefon, a także/lub poprzez wysłanie żądania uzupełnienia dokumentacji.

Obowiązkiem gracza jest zapewnić wszelkie dokumenty jako część procesu KYC (Znam swojego Klienta). Dostęp do twojego konta może być zablokowany lub zamknięty, jeśli stwierdzimy, że dostarczyłeś błędne lub fałszywe informacje.

Podczas trwania naszej współpracy, możemy zażądać kopii jednego lub więcej następujących dokumentów (lub takich, których nie wymieniamy poniżej): dokument ze zdjęciem (aktualny passport, prawo jazdy ze zdjęciem lub narodowy dowód osobisty); dowód adresu (dla przykładu rachunek wydany w ciągu ostatnich 3 miesięcy lub stanowisko banku z widocznym adresem oraz imieniem i nazwiskiem); dowód właścicielstwa wykonanej płatności z danego konta (dwustronne zdjęcie lub skan kart wykorzystanych do zrealizowania depozytu na stronie, z pierwszymi sześcioma i ostatnimi czterema cyframi widocznymi, kod CVV na odwrocie musi być zakryty, potwierdzenie transakcji bankowej wykonanej do nas w ostatnim czasie).

W niektórych przypadkach możemy także poprosić cię o dostarczenie informacji związanych z twoim źródłem dochodu lub stanu finansowego. Oznacza to konieczność dostarczenia źródła i deklaracji związanych ze wsparciem dokumentacji o stanie finansowym, wliczając w to, ale nie ograniczając się do, druków bankowych czy rachunków. Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia Twojego Konta Gracza i zawieszenia wszelkich dalszych depozytów, jeśli nie dostarczysz nam wymaganych dokumentacji. Możemy także na dalszym kroku zablokować możliwość wypłąt w nawiązaniu do naszych legalnych i regulowanych obligacji, wliczając w to walkę z praniem brudnych pieniędzy

czy zapobieganiu oszustwom, co dzieje się w przypadku w którym podejrzewamy takie relacje wynikające z twojego konta.

Możemy wykorzystać dane strony trzeciej, by potwierdzić twój wiek, tożsamość, adres, detale płatnicze lub wszelkie inne informacje, które do nas trafią. Taki proces zakłada sprawdzenie zamieszczone szczegóły związane z (publicznymi lub prywatnymi) danymi. Rozpoczynając ten proces, zgadzasz się, iż możemy użyć, nagrać i udostępnić takie informacje. Strona trzecia, z którą współpracujemy jest w pełni świadoma Ochrony Danych i zawsze będzie działać w zgodzie z wytycznymi oraz naszymi instrukcjami.

6.5.6. Jako operator hazardowy musimy działać w zgodzie z Aktem Zapobieganiem Prania Pieniędzy jak również z powiązanymi Regulacjami. Podejrzane transakcje zostaną rozpatrzone przez Firmę oraz, jeśli zajdzie potrzeba, skierowane przez Firmę do władz Maltańskich lub Wielkiej Brytanii (lub każdej innej, odpowiedniej “Władzy”) bez informowania cię. Co więcej, w przypadku podejrzanych działań, Firma może zawiesić, zablokować lub zamknąć konto (konta) wskazanego gracza (graczy) oraz wstrzymać wszelkie środki na koncie danego gracza, co będzie wymagane przez odpowiednie Władze.

Możemy sprawdzić wszelkie transakcje dokonane przez graczy na naszej stronie, by zapobiegać praniu pieniędzy oraz wszelkich innych nielegalnych aktywności.

Wszelkie wypłaty muszą być dokonane w ten sam sposób, w który zrealizowano depozyt, chyba, że zdecydujemy inaczej lub nie ma możliwości takiego działania. Jeśli zdeponowałeś środki na liczne sposoby, zastrzegamy sobie prawo do podzielenia wypłaty na metody płatnicze oraz procesowanie każdej części poprzez odpowiednie metody płatnicze w nawiązaniu do polityki zapobiegania prania pieniędzy i regulacji z tym związanych.

Wypłaty zostaną prześwietlone w linii z wszelkimi lub wszystkimi praktykami zapobiegania Prania Pieniędzy i terroryzmowi. W pełni akceptujesz, że musimy zgłosić wszelkie podejrzane transakcje odpowiednim organom finansowym, przez co rozumiemy udostępnienie wszelkich informacji związanych z twoim osobistym kontem, a także poprzez dane depozytów i wypłat. Jeśli podejrzewamy, lub uważamy w naszej interpretacji, że podjęto kroki powiązane z praniem pieniędzy lub działaniom terrorystycznym, twoje Konto zostanie zamrożone, jak również wszelkie depozyty, bonusy lub oczekujące wygrane. W tym czasie podejmiemy działania związane autoryzacją działań z odpowiednimi organami. Zgłaszamy podejrzane transakcje organom odpowiedniej jurysdykcji.

Jest nielegalnym deponowanie lub podjęcie próby depozytu środków zdobytych na drodze przestępstwa lub przez oszustwo. Jesteśmy zobowiązani monitorować wszelkie podejrzane lub nietypowe transakcje o każdym rozmiarze. Mamy także obowiązek zgłoszenia podejrzanych działań do odpowiedniego organu. Możemy również zgłosić takie aktywności policji lub innym, odpowiednim organom. Prosimy mieć na uwadze, że jeśli zdecydujesz się nie odpowiadać na nasze prośby, może to prowadzić, niestety, do zamknięcia twojego konta.

Mamy prawo do podjęcia wszelkich wymaganych kroków i procedur, by sprawdzić twoje transakcje, co ma zapobeigać praniu pieniędzy. Gdy podejrzewamy, że zrealizowano nielegalne transakcje powiązane z działaniami nielegalnymi lub terroryzmem, mamy prawo do zamknięcia konta oraz udostępnienia wszelkich danych związanych z transakcją, odpowiednim organom.

  1.  Nazwa użytkownika, hasło i bezpieczeństwo

7.1. Po otwarciu konta nie należy nikomu powiadamiać o loginie i haśle ani celowo, ani przypadkowo. Jeśli z jakiegoś powodu zgubiłeś lub zapomniałeś informacje o swoim koncie, możesz przywrócić hasło, klikając przycisk „Przypomnij hasło”.

7.2. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszystkie działania prowadzone na koncie, a także za bezpieczeństwo hasła, za wszystkie straty, które mogą powstać z winy osób trzecich.

7.3. Musisz natychmiast powiadomić Firmę o nieautoryzowanym dostępie do twojego konta osobistego i naruszeniu bezpieczeństwa. Firma nie ponosi odpowiedzialności za żadne bezprawne szkody, które zostały spowodowane przez osoby, które uzyskały dostęp do Twojego konta.

  1.  Depozyty, wpłaty i wypłata pieniędzy z konta

8.1. Aby rozpocząć grę w Witrynie, na koncie musi znajdować się pewna kwota pieniędzy.

8.1.1 Dokonując depozytu, pamiętaj, że może wystąpić opóźnienie z księgowaniem środków na konto. Prosimy brać to pod uwagę przy otrzymywaniu/obracaniu bonusem.

8.2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się przestrzegać następujących punktów:

8.2.1. Wszystkie środki, które zdeponujesz na swoim koncie, nie powinny pochodzić z nielegalnego źródła;

8.2.2. Użytkownik zgadza się nie odmawiać transakcji, które zostały wykonane wcześniej, odmówić lub anulować wszelkie płatności dokonane przez użytkownika, które mogą spowodować zwrot pieniędzy przez osobę trzecią w celu uniknięcia odpowiedzialności prawnej.

8.3. Firma nie przyjmuje pieniędzy od stron trzecich: krewnych, przyjaciół, partnerów i / lub małżonków. Możesz wpłacać pieniądze na swoje konto tylko z konta / systemu i / lub kart płatniczych zarejestrowanych na twoje nazwisko. Jeśli podczas kontroli bezpieczeństwa zostaną wykryte naruszenia tych warunków, wszystkie wygrane zostaną skonfiskowane i zwrócone.

8.4. Żądając przelewu bankowego, aby zwrócić pieniądze prawowitemu właścicielowi, wszystkie opłaty bankowe / opłaty są ponoszone przez odbiorcę.

8.5. Możesz użyć tylko jednego numeru telefonu, aby uzupełnić konto za pomocą płatnych usług SMS. Pamiętaj, aby podać jego numer w swoim profilu. Firma nie zezwala użytkownikom na pobieranie jakiejkolwiek formy kredytu od operatorów sieci komórkowych, nawet jeśli operatorzy świadczą tę usługę. Niedozwolone jest dokonywanie depozytu za pomocą SMS-ów za pomocą takich pożyczek SMS-owych z ujemnym saldem na rachunku. Jeśli naruszysz tę zasadę, będziemy musieli dodać Cię do czarnej listy i zablokować Twoje konto bez możliwości wypłaty środków.

8.6. Nie przyjmujemy gotówki wysłanej do nas. W przypadku przetwarzania płatności elektronicznych możemy zaangażować organizacje zewnętrzne i / lub instytucje finansowe do przetwarzania zarówno Twoich płatności, jak i płatności dla Ciebie. Zgadzasz się na współpracę z nimi, jeśli warunki i przepisy tych instytucji zewnętrznych nie są sprzeczne z niniejszymi Warunkami Firmy.

8.7. Użytkownik zgadza się nie odmawiać transakcji, nie anulować transakcji związanych z płatnościami, a w każdym z tych przypadków zobowiązuje się wypłacić firmie rekompensatę pieniężną, a także wszelkie wydatki związane z procesem zbierania depozytów.

8.8. W przypadku zidentyfikowania podejrzanych lub oszukańczych wpłat gotówkowych, w tym użycia skradzionych kart kredytowych i / lub innych nielegalnych działań (w tym zwrotów lub anulowania płatności), a także zdeponowania środków na wymianę między systemami płatności, Firma ma prawo do zablokowania konta, anulowania wszelkich dokonanych wypłat i odzyskać wszystkie wygrane. Mamy prawo do przekazywania informacji odpowiednim władzom i / lub organizacjom (w tym agencjom informacji kredytowej) o wszelkich oszustwach z , lub innych nielegalnych działaniach. W celu refundacji, możemy wynająć agencje inkasa. W żadnym przypadku, Spółka nie będzie ponosić odpowiedzialności za nieautoryzowane użycie kart kredytowych.

8.9. Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że Twoje konto nie jest kontem bankowym. W związku z tym, nie ma do niego zastosowania żadne ubezpieczenie, gwarancje, uzupełnienie, lub inne instrumenty ochrony, ubezpieczenie depozytowe, a także wszelkie podobne systemy ubezpieczeniowe. Środki znajdujące się na koncie nie są oprocentowane.

8.10. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że stawki wszystkich walut, w tym Bitcoin, mogą ulec zmianie, a Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zmianę kursu wymiany.

8.11. Pracuj z systemem 1-Click.

Użytkownik automatycznie zgadza się zapłacić za wszelkie towary, lub usługi zamówione na stronie internetowej, a także dodatkowe wydatki: cła, podatki itp. Odpowiedzialność za terminowe uregulowanie takich płatności spoczywa na Tobie. Dostawca usług płatniczych może jedynie zapewnić, że płatność zostanie dokonana i nie ponosi odpowiedzialności za płatności jakichkolwiek dodatkowych usług. Po kliknięciu przycisku „Płatność” użytkownik akceptuje fakt, że płatności nie można wypłacić. Składając zamówienie na Stronie, potwierdzasz legalność swoich działań i zobowiązujesz się nie naruszać praw żadnego państwa. Jako właściciel karty płatniczej, akceptując wszystkie warunki tych zasad, potwierdzasz prawo do korzystania z usług, lub towarów z tego zasobu. Oprócz zgody, potwierdzasz pełnoletniość i legalność jurysdykcji państwa, w związku z usługą hazardową na terytorium kraju, w którym mieszkasz. Odpowiedzialność za zgodność z lokalnymi przepisami spoczywa na odtwarzaczu, dostawca usług płatniczych nie reaguje na bezprawne naruszenie takich warunków. Jeśli użytkownik chce odmówić usług przy następnym zakupie towarów lub usług, a następnie anulować, należy użyć osobistego konta na stronie. Firma nie ponosi odpowiedzialności za niemożność lub odmowę przetwarzania danych na karcie płatniczej ani odmowę wydania zgody przez bank wydający na autoryzację płatności przy użyciu określonej karty płatniczej. Firma nie ponosi odpowiedzialności za ilość, jakość ani cenę jakiejkolwiek , lub produktu zakupionego przy użyciu karty płatniczej. Kiedy płacisz za towary, lub usługi na stronie, musisz przestrzegać zasad instytucji. Tylko użytkownik, jako właściciel karty płatniczej, odpowiada za terminowość wszystkich płatności i dodatkowych opłat, lub wydatków. Jeśli pojawią się sytuacje, które są związane z twoją niezgodą na którąkolwiek z powyższych kwestii, powinieneś niezwłocznie odmówić dokonania płatności i, jeśli to konieczne, skontaktować się z działem pomocy technicznej lub administratorem witryny.

8.12. Zgadzając się na powtarzające się płatności, użytkownik upoważnia slottica.com do automatycznego odpisywania transakcji z karty użytkownika w wybranych okresach oraz w wybranej , w ramach proponowanych opcji. Użytkownik zgadza się, że wskazana przez niego karta płatnicza do korzystania z powtarzających się płatności na rzecz slottica.com jest i będzie powiązana z kontem, którego właścicielem jest użytkownik. Użytkownik zgadza się niezależnie zapewnić niezbędne saldo na karcie płatniczej (debetowej lub kredytowej) do dokonywania płatności cyklicznych. Użytkownik może anulować opcję powtarzających się płatności. Aby to zrobić, musi on, za co najmniej 5 dni roboczych przed datą kolejnej płatności cyklicznej, skontaktować się z obsługą techniczną slottica.com pod adresem [email protected]. Jeśli użytkownik zgłosi rezygnację z określonej opcji za mniej niż 5 dni przed datą następnej płatności cyklicznej, anulowanie opcji będzie miało zastosowanie tylko do kolejnych płatności, ale nie do najbliższej.

8.13. Złożyć wniosek o wypłatę z konta możesz  pod warunkiem, że:

8.13.1. Wszystkie płatności przesłane na Twoje konto, zostały sprawdzone pod kątem niedopuszczalnych działań, a żadna płatność nie została anulowana;

8.13.2. Wszystkie czynności weryfikacyjne, o których mowa w sekcji 6, zostały przeprowadzone prawidłowo.

8.14. Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące kwestie:

8.14.1. Informacje o Twoim profilu muszą być kompletnie wypełnione i zawierać co najmniej jeden potwierdzony numer telefonu i jedną potwierdzoną wiadomość e-mail;

8.14.2 Fundusze muszą zostać wypłacone w ten sam sposób, w jaki zostały wcześniej użyte, aby wpłacić je na konto;

Po tym punkcie (jako kontynuacja przepisanej wersji 8.14) Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące rzeczy:

Podczas tworzenia wniosku o , musisz mieć co najmniej jedną pomyślną wpłatę w ciągu ostatnich 30 dni. Jeśli w tym okresie nigdy nie uzupełniłeś salda, lub nie uruchomiłeś gry z bonusem powitalnym bez depozytu, musisz złożyć depozyt przed utworzeniem aplikacji, a także spełnić warunek dotyczący wysokości zakładów.

Minimalna wymagana kwota zakładów w grach od Live Dealerów, Video Pokera, Tabel i innych sekcji jest potrójną kwotą depozytu. Proszę zwrócić uwagę na to że aktywność w grach od Live Slots nie liczy śie do sumy zakładów obrotu depozytowego.

8.14.3. Zgodnie z zasadami MasterCard, nie możemy zwrócić pieniędzy na Twoją kartę kredytową MasterCard. Dlatego te depozyty zostaną zwrócone przy użyciu alternatywnych metod płatności;

8.14.4. Jeśli żądana kwota przekracza tysiąc USD (1.000 USD) i więcej (oraz w innych przypadkach wymagających weryfikacji), musimy przeprowadzić procedurę identyfikacji. W tym celu należy przesłać nam kopie lub zdjęcie cyfrowe dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszport, lub dowód osobisty), rachunek za media w celu potwierdzenia adresu (rachunek za usługi komórkowe nie zostanie przyjęty). Podczas uzupełniania konta plastikową kartą należy również przesłać kopie przedniej i tylnej strony tej karty. Pierwsze sześć i ostatnie cztery cyfry karty powinny być wyraźnie widoczne na numerze karty, a kod CVV2 powinien zostać nie wypełniony;

8.14.5. Tworząc prośbę o płatność, twoje konto nie powinno zawierać niedokończonych gier premiowych (free spinów), częściowo lub całkowicie wykorzystujących gratisy i zamrażarki ryzyka, dla których nie otrzymano wyniku wydarzenia. Aby wypłacić środki, zakończ grę, lub anuluj aktywną rundę bonusową, gratisy, rezrisbety;

8.14.6 Maksymalna kwota płatności miesięcznie wynosi 40 000 USD, z wyjątkiem niektórych przypadków uzgodnionych z administracją;

Wypłata środków odbywa się zgodnie z limitami płatności, biorąc pod uwagę status gracza na stronie.

Dzienny limit wypłat gotówki wynosi 2’000 USD (EUR) / 150’000 RUB;

Tygodniowy limit wypłat wynosi: 10’000 USD (EUR) / 700’000 RUB;

Limit miesięcznej wypłaty gotówki wynosi: 40’000 USD (EUR) / 3’000’000 RUB.

8.14.7. Limity są ustalane w walucie USD i przeliczane według kursu centralnego Banku Federacji Rosyjskiej.

8.14.8. Płatności dużych kwot na Skrill i Neteller są omawiane indywidualnie.

8.15. Mamy prawo do wstrzymania prowizji w wysokości naszych kosztów (20% kwoty pobranej) za wypłatę środków, które nie były zaangażowane w grę. Minimalna wymagana kwota zakładów w grach od Live Dealerów, Video Pokera, Tabel i innych sekcji jest potrójną kwotą depozytu.

8.16. Wnioski o wypłatę zostaną rozpatrzone w ciągu 72 godzin od wystawienia

8.17. Mogą obowiązywać ograniczenia dotyczące kwot wypłat z premii bez depozytu.

8.18. Wniosek o wypłacie może zostać rozpatrzony w ciągu 36 godzin.

  1. Zasady gry i obstawianie zakładów na Stronie

9.1. Jesteś odpowiedzialny za poprawność informacji o każdej transakcji, którą przeprowadzasz przed potwierdzeniem zakładu w trakcie gry.

9.2. Kliknij link „Kasjer” na Stronie, aby uzyskać historię swoich transakcji.

9.3. W przypadku naruszenia warunków naszego klubu gier, mamy prawo w dowolnym momencie, w części lub w całości (według własnego uznania) do odmowy przeprowadzenia jakiejkolwiek transakcji, o którą prosisz za pośrednictwem Strony. Do czasu otrzymania przez nas potwierdzenia, wszystkie transakcje nie są uznawane za zaakceptowane. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, że ​​transakcja została zaakceptowana, skontaktuj się z pomocą techniczną.

9.4. Możesz anulować ofertę w dowolnym momencie, wysyłając żądanie do działu pomocy technicznej.

9.5. Anulowanie oferty staje się skuteczne po przesłaniu potwierdzenia anulowania. W przypadku, gdy wniosek o anulowanie transakcji nie został odebrany i / lub przetworzony w terminie, zgadzasz się, że twoja oferta może pozostać w trakcie przetwarzania.

9.6. Oficjalny czas witryny to UTC + 3:00. Wszystkie działania promocyjne i promocje działają zgodnie z określonym czasem.

  1.  Zmowa, działania wprowadzające w błąd, oszustwa i działalność przestępcza

10.1. Poniższe działania są niedopuszczalne i stanowią naruszenie Warunków:

10.1.1. Ujawnianie danych osobowych stronom trzecim;

10.1.2. Nieuczciwe działania, w tym wykorzystanie złośliwego oprogramowania, błędy w naszym oprogramowaniu, użycie „botów” – zautomatyzowane odtwarzacze;

10.1.3. Dokonywanie oszustw w Twoim interesie. Obejmuje to wykorzystanie skradzionych, sklonowanych lub w inny sposób nielegalnie uzyskanych informacji o karcie kredytowej, lub debetowej podczas uzupełnienia konta;

10.1.4. Uczestnictwo w praniu pieniędzy i wszelkie inne działania pociągające za sobą konsekwencje karne;

10.1.5. Próba zmowy lub zamiaru uczestnictwa pośrednio i bezpośrednio w planach konspiracyjnych z innymi graczami podczas gry na Stronie.

10.2. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania, wycofania, lub zawieszenia wszystkich wygranych, bonusów, które zostały otrzymane na Stronie, jeśli podejrzewamy, że próbujesz ich nadużywać.

10.3. Firma podejmie niezbędne kroki w celu wyeliminowania i identyfikacji zmowy i ich uczestników. Jeśli Ty, lub gracz, który jest w zmowie z Państwem poniósł straty, lub szkody w wyniku nieuczciwych działań i nielegalnych działań, nie jesteśmy odpowiedzialni za to i będziemy działać w takiej sytuacji według naszego uznania.

10.4. Jeśli zidentyfikowałeś osobę, która jest jest w zmowie, lub angażuje się w oszukańcze działania, powinieneś, najszybciej jak to możliwe, powiadomić nas przez e-mail lub czat online.

10.5. Jeśli podejrzewamy Cię o oszustwo, lub oszukańczą działalność, możemy w każdej chwili, bez uprzedniego powiadomienia odmówić Ci dostępu do usług Witryny i zablokować Twoje konto. W takich okolicznościach nie będziemy zobowiązani do zwrotu pieniędzy, ani w inny sposób zrekompensowania środków na koncie. Zastrzegamy sobie również prawo do informowania właściwych organów o oszustwach, a będziesz musiał współpracować ze Spółką przy badaniu tej sytuacji.

10.6. Zabronione jest korzystanie z oprogramowania w celach niezgodnych z prawem, lub nielegalnych, lub zabronionych transakcji zgodnie z prawem obowiązującym w Twoim państwie. Administracja witryny może w dowolnym momencie zablokować, lub zawiesić twoje, lub inne konta w systemie, lub wstrzymać fundusze. W takim przypadku użytkownik odmawia wszelkich roszczeń firmie.

10.7. Firma zastrzega sobie prawo do selektywnego przeprowadzania identyfikacji swoich klientów, w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa konta i uniknięcia ewentualnego ryzyka. Weryfikacja odbywa się na wybranych losowo rachunkach, w przypadku weryfikacji klient jest informowany przez otrzymanie listu na zarejestrowany adres e-mail.

10.8. Jeśli firma podejrzewa, że używasz zakazanego oprogramowania, firma może podjąć dodatkowe śledztwo w ciągu 75 dni. Prosimy wziąć pod uwagę, że w tym czasie twoje konto będzie zamrożone.

10.9. W przypadku znaków dowodzących użytkowanie zakazanego oprogramowania, twoje konto może zostać zablokowane bez możliwości odzyskania środków.

  1.  Inne zabronione działania w Witrynie

11.1. Używanie obraźliwego, lub agresywnego stylu komunikacji, lub wizerunku jest zabronione. Ponadto zabronione jest używanie wulgaryzmów, gróźb, lub gwałtownych działań przeciwko graczom i pracownikom Witryny.

11.2. Użytkownik nie ma prawa do przesyłania informacji do Witryny w zakresie, w jakim może to doprowadzić do awarii Witryny, a także wszystkich innych działań, które mogą wpłynąć na działanie zasobu. Nie używaj złośliwych programów i wirusów. Wiadomości „Spam” lub masowa wysyłka są surowo zabronione. Zabronione jest zniekształcanie, usuwanie wszelkich informacji znajdujących się na stronie.

11.3. Użytkownik zgadza się korzystać z Witryny wyłącznie w celu rozrywki osobistej. Kopiowanie Witryny, informacji w jakiejkolwiek formie bez uprzedniego otrzymania naszej pisemnej zgody, są zabronione.

11.4. Korzystając ze Strony, zgadzasz się nie próbować włamać się i / lub uzyskać dostępu do naszego systemu bezpieczeństwa. Jeśli podejrzewamy, że próbowali Państwo włamać się, uzyskać dostęp, lub w inny sposób ominąć nasz system bezpieczeństwa, lub oprogramowanie, zablokujemy dostęp do usług strony, zablokujemy konto i zgłosimy organom ścigania.

11.5. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne straty poniesione przez Ciebie, lub stronę trzecią z powodu problemów z narzędziami technologii informacyjnej spowodowanymi przez ataki wirusów, lub inne technologicznie szkodliwe materiały, podczas korzystania z Witryny i / lub pobierania wszelkich materiałów, które są na niej zamieszczane, a także wszelkie linki na Stronie.

11.6. Sprzedaż, lub przelew konta między graczami jest zabroniony. Zabrania się celowego tracenia żetonów, a następnie przekazywania ich innemu graczowi. Taka utrata żetonów może wystąpić, gdy użytkownik wyraźnie przegrywa grę, aby pieniądze zostały przekazane innemu użytkownikowi.

  1. Termin i anulowanie

12.1. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania na swoim koncie, dopóki nie otrzyma potwierdzenia zamknięcia, tj. od momentu wysłania nam listu, do momentu całkowitego usunięcia konta przez Firmę.

12.2. Firma ma prawo naliczyć prowizję, lub kwotę długu Spółki przed zamknięciem konta. Jeśli Twoje konto zostało usunięte, zablokowane, lub anulowane, zwrot środków, który był w momencie zamknięcia konta, nie zostanie zrealizowany, a premie nie zostaną Ci przekazane ani spieniężone. Dostęp do konta nie będzie możliwy.

12.3. Na podstawie niniejszych Warunków, jeśli twoje konto zostanie anulowane, żadna ze stron nie będzie mieć żadnych dalszych zobowiązań według siebie.

12.4. Twoje konto może zostać zablokowane i \ lub usunięte przez Firmę bez uprzedniego powiadomienia w przypadku:

12.4.1 Z pewnych względów postanowiliśmy nie świadczyć usług ogólnie, lub specjalnie dla Ciebie;

12.4.2. Jeśli znajdziesz połączenie z kontem, które zostało wcześniej usunięte;

12.4.3. Jeśli połączenie Twojego konta z istniejącymi zablokowanymi kontami zostanie ujawnione, możemy je zamknąć i zablokować dane uwierzytelniające na określonych kontach. Wszelkie saldo na koncie, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w Warunkach, zostanie zwrócone na żądanie, w określonym czasie i po odzyskaniu kwoty, którą jesteś winien Spółce;

12.4.4. Próbowałeś włamać się do systemu lub konspirować;

12.4.5. Próbujesz wpływać na oprogramowanie, lub nim manipulować;

12.4.6. Korzystasz ze swojego konta w nieuczciwych celach, na przykład próbujesz uzyskać dostęp do Witryny z jurysdykcji, w której udział w grach hazardowych jest zabroniony;

12.4.7. Publikujesz obraźliwe informacje na Stronie.

12.5. Jeśli właściciel konta nie zaloguje się na swoje konto w ciągu 180 dni, zostanie to uznane za „nieaktywne konto”, co miesiąc będziemy wypłacać z konta 5 euro jako opłatę administracyjną, podczas gdy konto pozostanie nieaktywne. Miesięczna opłata administracyjna może ulec zmianie. Jeśli konto ma mniej niż 5 euro, cała kwota zostanie obciążona, a saldo wyniesie zero. Gdy saldo osiągnie zero, opłata za bezczynność nie jest już naliczana.

12.6. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia konta gracza i przesłania wstępnego powiadomienia na wskazany przez ciebie adres (numer telefonu). Jeśli to zamknięcie nie nastąpi z powodu nieuczciwych naruszeń, lub jeśli zasady zostaną naruszone, administracja zdezaktualizuje saldo konta. W innych przypadkach, jeśli gracz nie skontaktuje się, środki gry zostaną przekazane do organu nadzorczego.

  1. Zmiany na stronie

13.1. Firma może, według własnego uznania i w dowolnym momencie, wprowadzić zmiany w Witrynie, lub dodać usługę, w celu utrzymania i aktualizacji Witryny.

  1. Błędy systemowe

14.1. W przypadku błędów w grze, lub awarii w systemie strony, administracja instytucji postara się poprawić sytuację w najbliższej przyszłości. Instytucja nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie technologii informacyjnej, sprzętu używanego przez graczy w celu uzyskania dostępu do zasobu, a także za wszelkie niepowodzenia w pracy dostawcy Internetu gracza.

  1. Błędy lub pominięcia

15.1. W procesie korzystania z zasobów Witryny mogą występować problemy z płatnościami, lub stawkami, z błędami ze Strony. Te niedociągnięcia obejmują następujące przykłady: nieprawidłowe wyliczenie wygranych przez gracza, nieprawidłowe obliczenie zwrotów, nieprawidłowe ustawienie wartości zakładu w wyniku błędnego wprowadzenia informacji.

15.2. Firma ma prawo anulować, lub ograniczyć każdą ofertę.

15.3. Jeśli już wykorzystałeś środki, które zostały naliczone przez pomyłkę, Firma ma prawo anulować wszelkie wygrane i zakłady, które otrzymałeś, lub które możesz otrzymać za pomocą takich środków. Jeżeli środki w takich stawkach, lub gracz zostały już wypłacone, kwoty te będą miały status „Przeniesione”, a zatem gracz jest zobowiązany do ich zwrotu na pierwsze żądanie administracji instytucji.

15.4. Ani instytucja, ani jej pracownicy lub partnerzy, ani dostawcy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody (w tym utracone wygrane) wynikające z błędu instytucji, lub gracza.

15.5. Firma i jej licencjobiorcy, dystrybutorzy, filie, oddziały i wszyscy pracownicy i dyrektorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, lub szkody, które mogą być spowodowane przechwyceniem lub niewłaściwym wykorzystaniem wszelkich informacji przesyłanych przez Internet.

  1. Ograniczenie odpowiedzialności

16.1. Zgadzasz się, że niezależnie zdecydujesz się korzystać z usług Witryny na własną odpowiedzialność.

16.2. Działanie strony odbywa się zgodnie z warunkami opisanymi na tej stronie. Nie udzielamy dodatkowych oświadczeń ani zapewnień dotyczących Witryny, lub usług oferowanych na Stronie, dlatego nie ponosimy odpowiedzialności (w zakresie przewidzianym przez prawo) za wszystkie domniemane gwarancje.

16.3. Firma nie ponosi odpowiedzialności za przestępstwa, złamane umowy, straty, w tym utratę prestiżu, dochodów, danych i innych rodzajów strat, których nie można przewidzieć. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zawartość zasobów, które można znaleźć na stronie klubu gier.

  1. Naruszenie warunków

17.1. W przypadku naruszenia warunków, Użytkownik musi zrekompensować w całości wszystkie koszty, lub wydatki, w tym koszty sądowe, a także wszelkie inne koszty.

17.2. Zobowiązujesz się zabezpieczyć odszkodowanie strat, chronić interesy Firmy, jej niemarkowych partnerów i odpowiednich firm, a także ich odpowiednich urzędników, dyrektorów, pracowników przed wszelkimi roszczeniami, żądaniami, odpowiedzialnością, szkodami, stratami, kosztami i wydatkami, w tym opłatami sądowymi oraz wszelkie inne wydatki poniesione w związku z:

17.2.1. Naruszenie warunków użytkowania;

17.2.2. Twoje pogwałcenie prawa, lub praw osób trzecich;

17.2.3. Korzystanie z dostępu do usług przez osoby trzecie, z wykorzystaniem danych użytkownika, za pozwoleniem, lub bez niego;

17.2.4. Akceptacja wszelkich wygranych otrzymanych w ten sposób.

17.3. W przypadku naruszenia warunków umowy zastrzegamy sobie prawo, ale nie zobowiązani:

17.3.1. Powiadomić (za pomocą swoich danych kontaktowych), że naruszasz Warunki, domagając się zaprzestania naruszeń;

17.3.2. Tymczasowo zawiesić konto, aby uniemożliwić Ci obstawianie, lub granie w witrynie;

17.3.3. Zablokować konto za uprzednim powiadomieniem, lub bez niego;

17.3.4. Wypłaci  z konta kwotę wypłat, bonusów, lub wygranych, które otrzymałeś w wyniku poważnego naruszenia zasad.

17.4. Mamy prawo do anulowania nazwy użytkownika i hasła, jeśli nie stosujesz się do niniejszych Warunków.

  1. Prawa własności intelektualnej

18.1. Informacje w Witrynie podlegają prawom autorskim i innym prawom własności, należącym do Firmy, lub są wykorzystywane na podstawie licencji od osób trzecich, posiadających prawa autorskie. Wszystkie materiały drukowane, lub dostępne do pobrania, można pobrać tylko na jedno urządzenie i można je drukować w niekomercyjnym użytku osobistym.

18.2. Korzystanie z Witryny nie daje żadnych praw własności intelektualnej (takich jak prawa autorskie, know-how, lub znaki handlowe) posiadanych przez Firmę, lub jakąkolwiek inną stronę trzecią.

18.3. Zabrania się powielania, lub używania znaków towarowych, nazw handlowych, materiałów kreatywnych i innych znaków graficznych, znajdujących się na stronie.

18.4. Gracze ponoszą odpowiedzialność za wszelkie koszty, wydatki, lub szkody poniesione w związku z wykonywaniem zabronionych działań. Gracze są zobowiązani powiadomić administrację instytucji o zabronionych działaniach innych graczy i pomóc w zbadaniu tego problemu.

  1. Twoje dane osobowe

19.1. Przestrzegamy wymogów ochrony danych osobowych w formie, w jakiej Firma wykorzystuje wszelkie dane osobowe, zebrane podczas wizyty na Stronie. Firma przetwarza wszelkie, podane przez Ciebie, dane osobowe tylko zgodnie z polityką prywatności.

19.2. Przesyłając nam informacje, użytkownik wyraża zgodę na nasze prawo do przetwarzania danych osobowych w celu, wskazanym przez administrację strony w Warunkach witryny, lub w celu spełnienia wymogów prawnych, lub regulacyjnych.

19.3. Nie ujawniamy żadnych danych osobowych nikomu, poza pracownikami, którzy potrzebują dostępu do twoich danych, w celu świadczenia usług.

19.4. Zachowujemy kopie wszystkich listów i korespondencji otrzymanej od Ciebie w celu dokładnego rejestrowania wszystkich otrzymanych od Ciebie informacji.

  1. Wykorzystanie plików cookie na stronie

20.1. Aby zapewnić wysoką funkcjonalność strony, Spółka wykorzystuje pliki „cookie”. Cookie to mały plik tekstowy, który jest przechowywany na twoim komputerze podczas odwiedzania Strony. Pozwala to na szybkie przetwarzanie danych, dotyczących wpisu podczas ponownej wizyty. Dodatkowe informacje na temat usuwania, lub kontrolowania plików cookie są dostępne na stronie www.aboutcookies.org. Zwracamy uwagę na fakt, że usunięcie plików cookie, lub podjęcie działań mających na celu uniemożliwienie ich zapisania na komputerze w przyszłości, może uniemożliwić dostęp do niektórych sekcji lub funkcji Witryny.

  1. Skargi i zawiadomienia

21.1. Jeśli masz jakiekolwiek skargi dotyczące strony, skontaktuj się z obsługą techniczną tak szybko, jak to możliwe, a dopiero potem zgłoś skargę.

21.2. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, zgadzasz się, że zapisy na serwerze i wszelka korespondencja zostaną przedstawione jako ostateczny dowód w rozwiązaniu problemu.

21.3. Zgadzasz się, że wynik każdej gry jest określony przez generator liczb losowych. Jeśli istnieje rozbieżność z wynikami gry na naszym serwerze i komputerze, dane serwera będą kluczowe i ostateczne. W przypadku rozbieżności między informacjami wyświetlanymi na ekranie a saldem na koncie, saldo na serwerze firmy jest uważane za saldo na koncie, a decyzja musi być ostateczna. Wszelkie kwoty z konta mogą zostać utracone w wyniku błędu ludzkiego lub problemów technicznych.

21.4. Jeśli masz jakieś pytania powiązane z licencją oraz regulacjami, możesz się skontaktować z odpowiednim podmiotem za sprawą adresu email [email protected]

  1. 22. Interpretacja

22.1. Oryginalny tekst Warunków jest w języku angielskim, a każda interpretacja musi być oparta na oryginalnym angielskim tekście. Jeżeli warunki, inne dokumenty, lub zawiadomienia z nimi związane zostały przetłumaczone na jakikolwiek inny język, wówczas obowiązuje wersja angielska.

  1. Przeniesienie praw i obowiązków

23.1. Mamy prawo do przeniesienia, powoływania, podlicencjonowania, lub zastawiania Warunków, w części lub w całości, jakiejkolwiek osobie, w przypadku, gdy spotkanie jest na tych samych warunkach, lub równie korzystne dla Ciebie.

  1. Nieuchronne okoliczności

24.1.Jeśli Spółka nie spełniła, lub nie odroczyła wypełnienia któregokolwiek z naszych obowiązków, określonych w niniejszych Warunkach z przyczyn, które nie są od nas zależne („siła wyższa”), na przykład klęsk żywiołowych, wojen, niepokojów społecznych, przerw w publicznych sieciach komunikacyjnych, lub usługi, spory przemysłowe, lub ataki DDoS i podobne ataki internetowe, w tym przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za nieprzestrzeganie Warunków.

24.2. W okresie działania siły wyższej, dostęp do Strony może być ograniczony, a w takim przypadku następuje opóźnienie w wykonaniu zobowiązań. Administracja klubu gier spróbuje wykorzystać wszystkie zasoby w celu rozwiązania wszystkich problemów, które pojawiają się tak szybko, jak to możliwe, niezależnie od okoliczności.

  1. Zastrzeżenie

25.1. Jeśli z jakiegoś powodu nie możemy zapewnić ścisłego wypełnienia przez Ciebie któregokolwiek z obowiązków, lub sami nie możemy skorzystać z żadnych środków, do których mamy prawo, nie jest to zrzeczenie się takich praw, lub środków zaradczych, oraz nie zwalnia Cię z przestrzegania tych zobowiązań.

25.2. Żadna odmowa spełnienia któregokolwiek z warunków nie będzie prawnie wiążąca, o ile nie zostanie sporządzona i przekazana na piśmie zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.

  1. Ważność umowy

26.1. W przypadku, gdy którykolwiek z warunków stanie się nieważny, nielegalny, w całości, lub w części utracona moc prawna, takie określenie „warunek lub przepis” będzie w odpowiednim stopniu oddzielone od innych postanowień, warunków i sformułowań, które w pełni zachowują moc prawną. określone przez prawo. Część, która jest uważana za nieważną, lub nieegzekwowalną, zmienia się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tak, aby dokładnie określić nasze początkowe cele.

  1. Ustawodawstwo i jurysdykcja

27.1. Niniejsze Warunki podlegają i interpretowane zgodnie z prawem Curaçao i bezwarunkowo poddajesz się wyłącznie prawu jurysdykcji sądu Curaçao, w celu rozstrzygania wszelkich sporów (w tym roszczeń odszkodowawczych i roszczeń wzajemnych), które mogą powstać w związku ze stworzeniem, legalnością, skutkiem, interpretacją przez akt, lub stosunek prawny ustanowiony przez Warunki, lub w dowolny sposób, wynikający z Warunków.

  1. Referencje

28.1. Linki do innych stron mogą być zamieszczane na Stronie. Firma nie może ich kontrolować i nie są one określone w Warunkach. W związku z tym Spółka nie ponosi odpowiedzialności za treści witryn stron trzecich, działania ich właścicieli, lub brak takich działań, a także za treści reklam zewnętrznych i sponsorów w tych witrynach. Wszystkie hiperlinki do innych zasobów są podane jedynie w celach informacyjnych. Jeśli ich używasz, rób to na własną odpowiedzialność i ryzykuj.

  1. Pieniądze premiowe

Podczas rejestracji i podczas gry na Slottica Casino możesz otrzymać nagrodę pieniężną – zachętę do różnego rodzaju osiągnięć. Kwota otrzymana po odkręceniu darmowego bonusu rejestracyjnego,może podlegać dodatkowym ograniczeniom.

29.1. Dodatkowe pieniądze. Opis.

Proces obliczania i używania bonusowych pieniędzy podlega następującym regułom:

Aby otrzymać bonus, musisz go najpierw aktywować. Zalecamy dokładne zapoznanie się z zasadami obrotu bonusem przed jego aktywacją;

Kwota bonusu zostanie dodana do Twojego konta gotówkowego. Zakład jest dokonywany poprzez wycofanie pieniędzy z ogólnego salda składającego się z części głównej i części bonusowych;

Wszystkie wygrane są doliczane do całości salda i nie mogą zostać wypłacone do momentu pełnego obstawienia aktywnego bonusu;

Kiedy bonus zostanie wyczyszczony – część bonusowa zostaje przeniesiona do salda głównego i otwiera się możliwość wypłaty dowolnej kwoty, w ramach dostępnych środków;

W ramach bonusu  nie wszystkie zakłady są liczone. Istnieje wiele gier wyjątkowych, które się nie liczą, lub nie mają mniejszego wkładu;

Tylko jedna premia może być aktywna w tym samym czasie dla twojego konta;

Warunki obstawiania premii są anulowane, gdy klient osiągnie saldo RUB: 5.00 / EUR: 0.2 / USD: 0.2 / TRY: 1.00 / PLN: 0.6 / ARS: 5.99 / MXN: 1.99 / PEN: 0.4 / CLP: 60 / ZAR: 1.99 / NOK: 0.99 / BRL: 0.6 / CAD: 0.2 / AUD: 0.2 / CHF: 0.1 / CZK: 1.99 / NZD: 0.1 / INR: 7.99 / SEK: 0.99 / JPY: 25 w innych walutach lub mniej Warunki anulowania premii są anulowane;

Premia jest rodzajem nagrody, w żadnym wypadku nie może być zastąpiona żadną z rekompensat.

W obecności aktywnego bonusu, gra w gry stołowe (Ruletka, Sic Bo, Bakkarat itp.), oraz gra w Kasynie na Żywo są zabronione. Takie zakłady będą traktowane jako nadużycie oferty bonusowej i mogą prowadzić do wycofania wszystkich wygranych uzyskanych w ten sposób.

29.2. Dodatkowe pieniądze. Wygraj z powrotem.

Proces obstawiania bonusu polega na obstawieniu określonej kwoty, opisanej z wyprzedzeniem pod względem premii. Upewnij się, że znasz te warunki lub, jeśli to konieczne, skonsultuj się z działem pomocy technicznej. Nie wszystkie zakłady oznaczają bonus. Zakłady z gier planszowych (Ruletka, Sic Bo, Bakkarat, Live Casino itp.), a także różnego pokera wideo, nie są brane pod uwagę.

Maksymalna kwota zakładu, która trafia do premii za obstawianie wynosi 9 PLN (2 EUR, 2 USD, 150 RUB).

Odsetki mogą się zmieniać od czasu do czasu, w zależności od bonusu. Dlatego, w przypadku pewnych wątpliwości, należy skontaktować się z pomocą techniczną.

Granie w tempie ponad 9 PLN (2 EUR, 2 USD, 150 RUB) w obecności aktywnej premii, może być uznane za nadużycie oferty bonusowej, i może prowadzić do wycofania wszystkich wygranych, otrzymanych w ten sposób.

Zabrania się odkładania dowolnych rund gry, w tym darmowych spinów, lub gier bonusowych. W przypadku wykrycia odroczonych rund, kasyno zastrzega sobie prawo do zablokowania konta gracza i skonfiskowania wszystkich funduszy.

29.3. Relacja bonusów i ich priorytetów.

Statusy bonusowe:

  1. Na koncie – bonus jest dostępny do aktywacji z konta;
  2. Aktywowany – bonus jest aktywowany i oczekuje na zapłatę lub został już zaksięgowany na koncie (w przypadku bonusu bez depozytu);
  3. Oczekiwanie na zakłady – bonus czeka na zakłady z gracza;
  4. Bonus wygrany – wszystkie warunki obrotu są spełnione;
  5. Bonus zostaje anulowany – z jakiegoś powodu bonus został anulowany przez gracza lub serwis wsparcia.

Proces aktywacji bonusów na Twoim koncie i ich kolejnych zakładów opiera się na następujących zasadach:

W pewnym momencie na koncie osobistym może występować kilka rodzajów bonusów, ale tylko jeden z nich może znajdować się w stanie Aktywnym;

Aktywacja następnego bonusu jest możliwa tylko w przypadku, gdy poprzedni bonus ma status Wygraj, lub anuluj. Jeśli klient ma premię w statusie „Oczekiwanie na obstawienie”, system nie pozwoli ci aktywować następnego bonusu.

29.4 Polityka zwrotów

Nasza polityka dotycząca gier i zakładów jest dostępna wyłącznie w celach rozrywkowych. Wszelkie zakłady postawione w trakcie gry nie podlegają zwrotowi, ponieważ produkt jest wirtualny i natychmiast spalony. Jeśli grasz lub obstawiasz na prawdziwe pieniądze, środki zostaną automatycznie wypłacone z twojego konta i nie będą mogły zostać zwrócone.  W przypadku gdy zwrot zażądany jest przez konto otworzone przez nieletniego, opłaty związane z procesowaniem zwrotu mogą zostać odliczone z konta takiej osoby.

29.5. Nadużycie premii.

Premia jest wyłącznie środkiem zachęcającym graczy, i nie oznacza żadnego komercyjnego zysku, ani zysku przez bezpieczne obstawianie bonusu.

W ramach zapewniania ochrony przed różnego rodzaju oszustwami, Slottica zastrzega sobie prawo do sprawdzania w dowolnym momencie płatności i aktywności graczy. A w przypadku wykrycia nadużycia – zastosowanie środków, które przewidują wyłączenie możliwości otrzymywania bonusów w przyszłości lub otrzymanie odszkodowania za poniesione straty.

Aby uniknąć niejednoznacznej interpretacji reguł, oto kilka przykładów nieuczciwej gry. Pełna lista nadużyć nie ogranicza się do poniższych opisów.

Przykład 1: Gracz wykonuje wiele zakładów z minimalnymi oczekiwanymi wygranymi, aby uzyskać większą kwotę zakładów i jak najszybciej obrócić bonus. Na przykład, stawiając zakłady na wszystkie liczby w ruletce, lub na czarnych / czerwonych i identycznych zakładach. Można to uznać za nadużycie premii, prowadzące do dodatkowej weryfikacji i możliwego zablokowania konta.

Przykład 2: Gracz robi duże zakłady, aby jak najszybciej zbudować swoje saldo, a następnie gwałtowny spadek zakładu (2 lub więcej razy) w celu uzyskania mniej ryzykownego bonusu z wyższym saldem. Takie sytuacje będą również podlegać weryfikacji i mogą prowadzić do zamknięcia konta.

Każdy zakład, który przechodzi do premii za zakłady, nie powinien przekraczać 20% kwoty samego bonusu. Jeśli stawka wynosi 20%, lub więcej, stawka ta nie zostanie zrekompensowana, a status premii do zakładów zostanie zmieniony.

Jakakolwiek kombinacja elementów powyższych przykładów i przepisów, prowadząca do potencjalnego nadużycia polityki premiowej, może być powodem dodatkowej weryfikacji.

Zwróć uwagę, że potwierdzony numer telefonu jest warunkiem wstępnym do potwierdzenia tożsamości i gwarancją otrzymania bonusów w przypadku, gdy ten warunek nie zostanie spełniony, klient może zostać usunięty z polityki bonusowej strony.

Slottica zastrzega sobie prawo do zmiany warunków polityki premiowej w dowolnym momencie. Klient przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zapoznanie się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi tego problemu.

Zabronione jest odraczanie rund gry, w tym darmowych obrotów lub gier bonusowych. W przypadku wykrycia odroczonych rund kasyno zastrzega sobie prawo do zablokowania konta gracza i konfiskaty wszystkich środków.

29.6. Administracja kasyna może ustalić limity maksymalnej kwoty otrzymanej po aktywacji bonusu.

29.7 Wszelkie informacje związane z wypłatą środków, prezentami lub nagrodami – zarówno wirtualnymi, jak i fizycznymi, lub innymi kwestiami finansowymi lub prawnymi, dostarczone przez obsługę klienta lub osobistych menedżerów, należy traktować jako informacje ogólne, a nie jako ostateczną decyzję. Taka decyzja pozostaje po stronie działu płatności.

29.8 Gdy korzystasz z aktywnego bonusu, najpierw realizowane są prawdziwe pieniądze z konta gracza, a następnie dopiero środki premiowe, chyba, że regulamin mówi inaczej.

Samowykluczenie dokonane za pośrednictwem wsparcia lub osobistego menedżera jest ważne przez 30 dni od daty zablokowania.